Auto Animki


Czy to życie jest miłością, czy to miłość życiem?

Wpad³em na ma³y pomys³. Mianowicie: czêsto widzê DMiarzy, których trzeba uspokajaæ amunicj±. ¦rednio gdy cz³owiek zbija im hp tak do 10%, (od 35% powinno daæ siê ranny wg. mnie ale inni siê k³óc±...) i przestaje strzelaæ z nadziej± ¿e dadz± /ranny, oni dalej nawalaj±. Jest to coraz bardziej wkurzaj±ce. Wpad³em na pomys³, by animacja /ranny pojawia³a siê automatycznie po stracie odpowiedniej liczby HP, oraz dodatkowo by³ parali¿ (na wszelki wypadek oraz by mo¿na takiego go¶cia daæ do auta i zawie¼æ do szpitala. Dodatkowo proponowa³bym animkê /smierc po zostaniu pobitym i obezw³adnionym, oraz /ranny po tazerze. Wg. mnie zwiêkszy³oby to realizm servera oraz trochê poprawi³o skutki DMu...


¦wietny pomys³ ale co do /ranny po tazie trzeba poczekaæ, a¿ PD przestanie nadu¿ywaæ tazu bez powodu.
By³ ju¿ pomys³ z automatycznym /ranny jak siê ma ma³o hp oczywi¶cie ZA
Tak, by³ ten pomys³ ale ja dalej jestem ZA !!!


Marzenie kazdego Rp-owca ;D Koniec z noobostwem ;)) Jak najszybciej zrealizowac.
Hmm.. Jestem za. Tyle, ¿e wyobra¼ sobie co siê bd dzia³o podczas ustawek, skoro przy 35 % bd ranny. Co do tematu - by³, ale nie zaszkodzi jeszcze raz. Pomys³ ¶wietny, mam nadziejê na szybk± realizacje :)
Bardzo dobry pomys³ ale proponuje ¿eby "ranny" by³o od 20%.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apo.htw.pl